Pentru ca vrem sa fim cat mai aproape de clientii nostrii am lansat serviciul Cerere de Retur!
Cererea de retur este un serviciu menit sa alunge scepticismul privind calitatea produselor comercializate de catre InterLink. Esti nemultumit de produs, nu iti place culoarea sau pur si simplu constati ca nu ai facut cea mai buna alegere? Returneaza produsul in 60 zile. Exceptie fac produsele grad B care au perioada standard de retur de 14 zile.
Nimic mai simplu, completati formularul de retur din subsolul paginii - 14 Zile conform OG 34/2014 art 9.
Ca sa venim in intampinarea dumneavoastra, va oferim posibilitatea de a primi contravaloarea produsului achizitionat in maxim 30 zile calendaristice de la data plasarii comenzii.
De asemenea, puteti doar schimba produsul achizitionat in termen de 60 de zile de la data plasarii comenzii.
Cererea nu va fi luata in considerare in cazul depasirii acestor termene. Produsul / produsele se inlocuiesc sau se returneaza la sediul firmei SC. InterLink Group SRL din Str. Traian Vuia, Nr. 2, DNCB, Afumati 077010 Ilfov, Romania. In cazul returului prin curierat rapid, costurile de transport vor fi suportate de catre expeditor. Clientul poate returna produsul prin orice metoda de transport doreste, atat timp cat plateste taxele aferente acesteia.
Formularul de retur este obligatoriu.
1. Completati Formularul de Retur din subsolul acestei pagini.
2. Veti fi contactat telefonic sau prin mail in maxim 3 zile lucratoare; dupa apobarea cererii veti primi pe mail, un cod alfanumeric unic pe care trebuie sa il specificati pe colet sau la sediul firmei noastre.
In cazul returnarii prin curierat rapid, coletul trebuie sa contina certificatul de garantie in original si o copie dupa factura de achizitie, iar pe colet trebuiesc specificate urmatoarele:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Telefon: 07xxxxxxxx Destinatar: SC Interlink Group SRL - Departament Service
Adresa: Str. Traian Vuia, Nr. 2, DNCB, Afumati 077010 Ilfov, Romania
Numar Retur: xxxxxxxxxx
Cerere: Inlocuire sau retur bani
Va rugam, cititi cu atentie Termenii si Conditiile de Retur pentru a evita neintelegerile ulterioare!
S.C. InterLink S.R.L. accepta returul produselor in termen de 30 zile calendaristice sau inlocuirea acestora in termen de 60 zile de la intrarea in posesia fizica a produsului / produselor. Acest drept de returnare implica o serie de conditii ce trebuiesc acceptate de catre amble parti (client – firma).
- Inainte de a returna un produs, completati integral Formularul Online si asteptati confirmarea
- Nu trimiteti colete inainte de a fi contactat de un reprezentant InterLink
- Nu trimiteti colete fara numarul de retur primit in urma aprobarii formularului de retur. Numarul de retur il veti primi prin email sau va va fi comunicat de catre un reprezentat InterLink
- Nu trimiteti colete neinsotite de certificatul de garantie si copie dupa factura
- Nu trimiteti colete fara datele de contact specificate anterior – Cum Procedez.
- Verificati integritatea marfii in prezenta curierului; orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare
- Cererea de retur / inlocuire produs poate fi anulata daca produsul / produsele nu indeplinesc termenii si conditiile cererii de retur.
Nu se pot returna produse din urmatoarele categorii:
- Licente software;
- Consumabile (cartuse imprimanta, cuptoare imprimanta, baterii laptop e.t.c.);
- Extensii de garantii;
- Produse din categoriile Componente (memorii, surse, procesoare, hard discuri, e.t.c.)
- Produse din categoria "servere";
- Produse aduse prin "comanda speciala" (produse care nu se afla in stocul uzual InterLink si trebuiesc livrate din stocul furnizorului)
- Produse Noi (Cererea de Retur este valabila doar pentru produsele second hand)
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Echipamente pe care s-au instalat sisteme de operare sau alte programe la livrare
- Echipamente deteriorate in mod intentionat de catre posesor (lovite, arse, udate, taiate, sparte, crapate, e.t.c.)
- Echipamente deteriorate in urma unor calamitati naturale sau accidente (inundatii, incendii, explozii, alunecari de teren e.t.c.)
- Imprimante care au printat mai mult de 100 de pagini
- Costurile de transport ale produsului / produselor vor fi achitate de catre client daca nu s-au respectat cele 14 Zile conform OG 34/2014 art 9)
- In cazul returnarii produsului / produselor, clientul va achita o taxa de 50 LEI / colet daca produsul returnat a fost primit prin curierat rapid. Taxa reprezinta primul transport de la firma catre client si va fi oprita din suma ce urmeaza a fi returnata.
- In cazul inlocuiri produsului / produselor, clientul este absolvit de taxa de 50 LEI / colet, dar are obligatia de a achita costurile de transport in cazul livrarii pin curierat.
- Ne asumam responsabilitatea de a suporta toate costurile de transport doar in cazul in care produsul / produsele livrate au au suferit deteriorari fizice (crapaturi / sparturi / bucati lipsa) si / sau nu functioneaza corespunzator si nu ati fost atentionati anterior cumpararii, iar produsul/ produsele respective NU fac parte din categoria "Grad B"
- Ne rezervam dreptul de a accepta sau anula cererile de retur in cazul in care produsul / produsele nu indeplinesc termenii si conditiile garantiei de retur.
- Ne rezervam dreptul de a opri suma din valoarea returului in cazul in care produsule returnate prezinta ambalaje incomplete sau deteriorate, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, zgarieturi sau urme de uzura.
- Cererea de retur / inlocuire poate fi anulata si refuzata in cazul unor returnari repetate.
In cazul in care coletul / produsul a fost refuzat deoarece nu indeplineste conditiile specificate anterior, acesta va fi returnat catre adresa de la care a fost expediat cu plata transportului la destinatar.